Vi har en tydlig utbildningsplan som enkelt visar vilka moment en körkortsutbildning idag ska innefatta, samt övningarnas syfte och mål , Vi har utbildningar för både automat- och manuellt växlade bilar. Bilarna vi har är av märket Merceds-benz B180, en bekväm mellanklassbil som med sin goda komfort är enkel att manövrera, lättkörd och väl omtyckt av våra elever.

Startlektion

Vi börjar alltid med en startlektion för att se vilken nivå du är på. Efter startlektionen får du en individuell utbildningsplan skräddarsydd efter dina behov! Ta första steget mot körkort och boka en startlektion hos Dahlbergsbilskola.

Körlektioner Personbil

Intensivutbildning eller traditionell utbildning? Vilket tempo passar dig bäst? Vårt mål är att det ska vara enkelt att ta körkort. Så vi anpassar utbildningen till hur du vill ha det. Enkelt.

Handledarutbildning

Denna utbildning riktar sig enbart till dem som vill övningsköra privat med personbil. Handledaren måste vara minst 24 år och haft körkort B i minst fem av de senaste tio åren.