INTENSIVUTBILDNING- LEDER DIG TILL SNABBA RESULTAT!

Vi rekommenderar vår populära intensivutbildning om du vill ta ditt körkort snabbt . Detta körpaket individanpassas.

DETTA INGÅR

Körlektioner i intensivutbildningen anpassas efter den individuella utvecklingen och kan påbörjas utan krav på tidigare kunskap eller erfarenhet. Utbildningen lämpar sig för nybörjare likaväl som för dig som är i slutet av körkortsutbildningen.

Ett körpaket består av 80 minuters körning/dag, måndag-fredag. Det finns även möjlighet att boka flera lektioner/dag. Skillnaden mellan vanliga körlektioner och intensivutbildning är att intensivutbildningen måste utfärdas inom en vis tidsperiod.

Dessa paket är enbart fokuserade på intensiv körning, d.v.s. anmälningsavgift, teori, riskutbildningar, landsvägskörning samt lån/hyra av bil vid uppkörning är ej inkluderat.