DELBETALA DITT KÖRKORT HOS DAHLBERGS BILSKOLA

Vi gör det enkelt för dig! Dela upp betalningen av körkortet hos Wasa Kredit! Kontakta oss om du har några frågor eller funderingar!

För att du ska nå dina drömmars mål har vi på Dahlbergs bilskola skapat ett samarbete med Wasa Kredit. Vi erbjuder dig som elev möjligheten att lägga upp en delbetalning och på så vis få en överkomlig körkortsbudget genom räntefritt lån i upp till 24 månader. Du väljer naturligtvis själv vilket belopp du vill låna. Trafikskolan hjälper dig med en kostnadskalkyl och gör sedan en avräkning allteftersom du närmar dig den stora dagen för uppkörning.

Fyll i förfrågningsansökan nedan