Dahlbergs Bilskola är en väletablerad bilskola grundad 1928. Vi är kvalitetscertifierad bilskola som alltid gör vårt bästa för att göra dig nöjd. Vi erbjuder gedigen utbildning – självklart till bra pris. I utbudet finns bland annat handledarutbildning, intensivkurs B-körkort. Självklart bokar vi som bilskola riskettan, risktvåan, teori och uppkörning. Målet är tydligt: Vi utbildar trygga förare.

TA KÖRKORT FÖR AUTOMATVÄXLADE BILAR

På Dahlbergs bilskola kan du välja mellan tre olika utbildningsalternativ. Intensivutbildning, separata lektioner eller en skräddarsydd utbildning. Det bästa sättet att ta reda på vad som passar dig och din utbildningsnivå bäst är att boka en startlektion. Under och efter startlektionen berättar vi om utbildningen samt svarar på frågor som du kan tänkas ha kring vägen till körkortet. Vi utarbetar sedan en individuell plan för dig utefter din kunskapsnivå och dina önskemål.

Läs mer om vägen till körkortet.

VI ERBJUDER DEN KOMPLETTA UTBILDNINGEN FÖR DIG SOM VILL TA ETT AUTOMATKÖRKORT SNABBT OCH EFFEKTIVT.

Ett automatkörkort är:

• Billigare
  • Enklare
  • Snabbare
  • Trafiksäkrare

Bilar med automat växellåda är idag:

• Bränslesnåla
  • Miljövänliga
  • Komfortabla att köra

Om du skulle vilja uppgradera ditt automatkörkort efter en tid, behöver du enbart utföra en uppkörning. Teoriprovet behöver inte göras om på nytt.