ÖVNINGSKÖRNING

För att du ska få en så effektiv och sparsam utbildning som möjligt vill vi gärna att du berättar för oss om dina förväntningar och mål med utbildningen. Då kan vi tillsammans tillgodose dina önskningar på bästa möjliga sätt. För att din lektion ska bli så effektiv och lärorik som möjligt är det viktigt att du kommer väl förberedd till lektionen. Det gör du genom att du gått igenom din föregående lektion, gjort din läxa samt är utvilad och fokuserad.

SÅ HÄR GÅR EN KÖRLEKTION TILL HOS OSS:

Vi börjar med en återblick från förra lektionen för att friska upp de redan befintliga kunskaperna och reflektera över vad vi har framför oss. Därefter tar vi upp dagens mål med lektionen, dina likaväl som våra. Du som elev ska efter lektionens slut kunna göra en egen utvärdering av lektionen och vi sammanfattar de nya kunskaperna tillsammans. För att få ut bästa möjliga resultat till nästkommande lektion ger vi dig en läxa att tänka på. Teorin finner du på Elevcentralen Premium, där läraren också kan följa din utveckling. Eventuell upphämtning på annan plats kan ordnas. Kolla med din trafiklärare om behov finns.