Dahlbergs Bilskola är en väletablerad bilskola grundad 1928.  Vi erbjuder gedigen utbildning – självklart till bra pris. I utbudet finns bland annat handledarutbildning, intensivutbildning för B-körkort, och BE-körkort. Självklart bokar vi som bilskola riskettan, risktvåan, teori och uppkörning. Målet är tydligt: Vi utbildar trygga förare.

PERSONAL

Jobba med oss på Dahlbergs bilskola

Dahlbergs bilskola är en etablerad och kvalitetscertifierad bilskola med ett starkt varumärke som vi önskar förknippa med engagemang och utveckling i ständig tillväxt och förnyelse. Vi försöker alltid ligga i framkant när det gäller körutbildningar och använder oss av de senaste metoderna och verktygen för att hjälpa våra elever att bli framtida trygga förare i trafiken.

Vi efterfrågar alltid en glad, social och pedagogisk trafiklärare.

Som individ bör du vara tålmodig, pedagogisk och sympatisk. Positivitet och framåtanda är två ledord hos oss på Dahlbergs Bilskola.

Är du utbildad trafiklärare och tycker att vår trafikskola verkar lockande, är du varmt välkommen med din ansökan. Skicka personligt brev samt CV till info@dahlbergsbilskola.se.

REKRYTERING

Våra lediga tjänster

Rekrytering av nya medarbetare är ytterst viktigt för att säkerställa långsiktig kompetensförsörjning och framgång. Därför är vi alltid intresserade av att komma i kontakt med kompetenta och engagerade personer.

Hittar du ingen tjänst som är av intresse är du alltid välkommen att skicka en spontanansökan till oss info@dahlbergsbilskola.se

Inga lediga tjänster för tillfället.