Dahlbergs Bilskola är en väletablerad trafikskola grundad 1928. Vi är kvalitetscertifierad bilskola som alltid gör vårt bästa för att göra dig nöjd. Vi erbjuder gedigen utbildning – självklart till bra pris. I utbudet finns bland annat handledarkurs, intensivkurs B-körkort, och BE-körkort. Självklart bokar vi som bilskola riskettan, risktvåan, teori och uppkörning. Målet är tydligt: Vi utbildar trygga förare.

AFFÄRSIDÉ & VISION

Att göra körkortet tillgängligt för alla  – Att år 2023 vara en av Stockholms största leverantör av körkortsutbildningar”

MILJÖPOLICY

• Vi utbildar körelever så att de har förståelse för fordonet och körteknikens påverkan på både den lokala och globala miljön.

• Vi strävar efter att minska förorening, avfall och användning av naturresurser.

• Vi tillämpar och följer gällande miljölagstiftning och föreskrifter.

KVALITETSPOLICY

• Vi är konkurrenskraftiga och våra körkortsutbildningar håller en hög och jämn kvalitet.

• Vi har nöjda elever innan, under och efter utbildningstiden.

• Vår personal är engagerad, kompetent och motiverad och strävar efter att behålla och förbättra kvaliteten på sitt eget arbete.

• Våra fordon, körbanor och lokaler håller högsta kvalitet.

• Vi följer gällande lagstiftningar, riktlinjer och rekommendationer samt har de tillstånd som krävs för vår verksamhet